duminică, 11 mai 2008

Publicitate sub formă de nori


Un fost magician din Alabama a venit cu un nou concept în ceea ce priveşte publicitatea outdoor: formaţiuni spumoase ce pot fi modelate după forma logo-urilor marilor companii şi care pot pluti în aer până la 6.000 de metri înălţime. Norii, care sunt creaţi din mici bule de săpun umplute cu heliu, pot călători aproximativ 50 de kilometri înainte de a se evapora. Francisco Guerra, cel care a avut ideea norilor publicitari, a decis să îşi boteze creaţiile Flogos. El conduce compania Snowmasters Inc, cunoscută pentru furnizarea de maşini de produs zăpadă, folosite în special la filmările de la Hollywood. Guerra, informează Rompres, a inventat o maşină care poate manipula bulele de săpun astfel încât acestea să preia orice formă, iar norii publicitari pot fi produşi la fiecare 15 secunde. Conceptul a atras deja atenţia marilor companii, precum Apple sau Mercedes care au apelat la serviciile lui Francisco Guerra. Şi Walt Disney Co va folosi una dintre aceste maşini luna viitoare pentru a trimite deasupra Walt Disney World din Orlando, Florida, nori în formă de Mickey Mouse. „E vorba de efectul surpriză: te uiţi şi vezi deasupra capului un logo”, a declarat Guerra, care a insistat că norii Flogos nu dăunează în nici un fel mediului, întrucât sunt compuşi din apă, aer, heliu şi săpun. Ca şi baloanele de săpun, Flogos se sparg dacă lovesc un copac sau o clădire. Firma lui Guerra şi-a găsit deja distribuitori în Australia, Germania, Mexic şi Singapore, iar o maşină de făcut nori publicitari se poate închiria cu aproximativ 3.500 de dolari americani pe zi, relatează Associated Press.



Sursa: Gindul

Niciun comentariu: